Superwomen

Ja jag ska klappa mig själv på axeln som står ut just nu. Jag är verkligen totalt jävla slut i både hövve och kröppen. Vfun är förbannat roligt och jag stortrivs. Men gud va allt hade vart lättare om S kunde tagit pappaledigt dessa veckorna så man kunde få lite avlastning på eftermiddagen/kvällarna. Ja ni kanske tycker jag gnäller men jag hinner ju inte med nånting. Idag var jag hemma halv 5 och då drog han direkt. Kommer hem vid 1 inatt..te möran åker jag och är hemma ungefär samma tid imorron kväll och då drar han...jag får ta varenda nattning av barnen här, jag går upp varje morron med dom och får iväg dom till skolan....jag försöker få iordning här hemma inför advent...disken står till taket och jag kräks. Klart att S gör mycket på dagarna med när han är hemma MEN jag tycker ändå det är jobbigt att vara ensam varje kväll. Skiter i om ni tycker jag gnäller eller är mesig. Men jag är ingen superwomen som klarar detta. I normala fall är man ju mammaledig när barnet är runt 8 månader och jag ska ärligt säga att jag fattar inte hur jag orkar detta...hon sover ju inte hela nätterna heller men jag är ändå glad att hon bara vaknar nångång för att äta osv....


Jaja slutgnällt...jag tycker bara det är förbannat jobbigt detta!!!

nu ska jag slänga i mig mat och sen försöka få ungarna i säng i någorlunda tid....sen slocknar jag väl själv fort. Imorron väntar först adventsfirande i kyrkan och sen dansföreställning. Ser fram emot det sistnämnda MYCKET då min syster är med och dansar!!!!

<3

Kommentarer
Postat av: Nnika

Hehe, jag känner igen att inte hinna göra något om kvällarna.. Nog för att jag kanske skulle hinna, men just nu orkar jag typ ingenting. Får ta det till helgen istället. :-p Uppsatsen tar all energi just nu känner jag.. :-)

Kramar!

2011-11-25 @ 06:58:28
URL: http://www.nnika.se
Postat av: Helén

Uj uj uj - förstår dig så väl gumman! Har oxå haft det så förr o till o från i dagsläget oxå. Men tiden då jag levde ensam med mina tre barn o jobbade heltid o skulle hinna med ALLT helt själv var en pain in my ass tid!

Försök att tänka "det är bara tillfälligt" - men jag VET att det är piss svårt att tänka så när det är åt helvete för stunden men HA NU EN UNDERBAR HELG!!! <3 <3 <3



Pössar o kramar från den närkinggnälliga östgötan! ;)

2011-11-25 @ 07:50:06
URL: http://www2.mondoblog.se/lattemorsan/
Postat av: susanne

låter jobbigt förstår att kvällarna är jobbiga för det. hoppas att helgen blir bra i allafall

2011-11-25 @ 14:02:13
URL: http://mittvitahemi.blogg.se/
Postat av: thile

Så nydelig header <3

Sender masse styrke fra meg, til deg.

2011-11-25 @ 18:33:17
Postat av: thinki.se

Du är inte bara en fantastisk mor, du är en underbar vän me! Love U <3

2011-12-02 @ 20:32:43
URL: http://www.thinki.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback