Kurragömma

Man skulle kunna tro jag leker kurragömma eftersom jag totalt skitit i att blogga. Riktigt så illa är det inte, men tiden och framförallt lusten är som bortblåst. Jag försöker hitta den men det är svårt.  Jag har en massa annat som måste göas och nu är dessutom alla barnen hemma så tiden vid datorn är ju inte direkt nåt jag får prioritera, även om jag faktiskt borde sitta här och plugga nu. Har massa inlämningar som måste in..men inte ens dom orkar jag ta tag i!

Julen har varit väldigt bra här iallafall. PÅ julafton käkade vi gott här hemma bara vi i familjen och sen kom svärisarna och min mamma, pappa och syster och vi smaskade på ris a la malta och godis framför Kalle Anka. Tomten dök upp, ungarna slet upp julklappar. Alla var nöjda utom Molly som nästan bara fick kläder....så idag ska hon få ut och handla lite leksaker för sina pengar=) Kan förstå henne för kläder är väl inte så roligt o få när man är 5 år men samtidigt var det något hon var i stort behov av men det är väl inte så lätt för henne att förstå kanske! Nåväl hon var dock nöjd så men som hon själv sa "njaa mamma jag är ganska nöjd men" hihi Inte så att hon grät o skrek utan hon var bara ärlig och talade om som det var!

Jag fick också några julklappar. Presentkort på kök & present här i stan och 2000kr. Plus en matlagningsbok om vilt. Perfekt jag är supernöjd! Hade inte räknat med något!

Frukostdags här, bilder får det bli en annan dag!

Besöker er när jag hinner också, just nu är tiden knapp!
<3

Kommentarer
Postat av: thinki.se

Gott att du fick så'nt som du kan handla för själv när det passar. Det är det bästa, tycker jag.

Jag vet att du finns där för mig ändå, så för mig behöver du inte skriva på min hemsida. Jag tycker lika mycket om dig ändå. Det är det som är äkta vänskap. Inga måsten och man vet ändå vart man har den andra.

Din man är väl hemma nu och då är väl inte första prio att skriva här. Du får ditt sociala ändå. Min sover halva dagarna, så jag behöver min dos på förmiddagarna. Hehe.



Kraaam söta du <3

2011-12-27 @ 09:35:32
URL: http://www.thinki.se/wp
Postat av: susanne

vad roligt de är få presentkort och pengar och kunna köpa vad man vill för.Förstår att Molly inte var så glad över kläder.de är nog inga barn av att få i julklapp. Ser ut som ni hade en skön jul. de hade vi med.. hoppas du får en bra dag.

2011-12-27 @ 09:39:40
URL: http://mittvitahemi.blogg.se/
Postat av: Helén

Åh vad fina klappar du fick! :)



Jag har inte heller tid med bloggen, o sen tycker jag att det är lite svårt att komma igen efter ett uppehåll!



Ha en fin dag gumman!

KRAM

2011-12-27 @ 09:53:58
URL: http://www.mondoblog.se/lattemorsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback