Sömnlöst i Säffle

Ja jag sover som en kratta...inatt har jag inte sovit ett dret heller så jag tog beslutet att stanna hemma idag. Hade det varit ett jobb hade jag självklart kravlat mig iväg men jag känner att jag orkar inte nu. Måste få sova, har hövvevärk o ont i magen så lite sömn så är jag nog pigg tills imorron igen, då börjar jag klockan 6.

Sanny får jobba lite på dagen idag (han gör halvtid nu dessa 2 veckor) så får jag försöka sova sen.

Kollade förresten på tv inatt vid 3 tiden när jag var uppe med Nikki...folk som satt i fängelse...tycker lätt de skulle ha samma fängelseregler i Sverige som i USA. Där är det fan ord och inga visor..inte som här då allt är så bra...eller som i Norge då den där jävla psykopaten som jag inte ens vill nämna med namn, sköt ihjäl massa barn och vuxna i somras...tom får använda sig av media nu (om jag förstått rätt) Låt fanskapet ruttna bort i en tom cell istället...han ska fan inte ha det humant på några villkor....UÄK!

Fixade ett evenemang på FB igår...jag fyller 35 år den 23 december och tänkte ha fest på juldagen! Får väl se om det kan tänkas dyka upp några. Är ju en sån dag många går ut och festar men samtidigt så kan det va svårt att få till det med barnvakt och många stannar även hemma. Ja vi får se, jag ska festa iallafall och Sanny får jag ju med mig vilket som=))) Dock vore det mycket roligare om vi blev fler! Man behöver ju inte fira mig (det klarar jag mig bra utan) men en fest kan vi ju ha iallafall=)

Nej frukost i magen och sen ska jag sova!
Hoppas huvudvärken runt ögonen släpper och "magkatarr-ont-i-magen" bara....

Kommentarer
Postat av: susanne

Du får sova idag så gott de går och ta det lugnt skönt att Sanny jobbar halvtid , hoppas dagen blir bra idag ändå kramen

2011-11-29 @ 08:26:49
URL: http://mittvitahemi.blogg.se/
Postat av: Helén

åhhhh så kul med fest!

Jag får oxå jämt ha fest/kalas på juldagen eller stå för nyårsfest iom att jag oxå fyller sent! (27/12)

Hade jag bott närmare hade jag kommit o festat med dig!

Kram gullet!

2011-11-29 @ 08:50:43
URL: http://www.mondoblog.se/lattemorsan/
Postat av: Elin *paraflaxen*

Kul med fest, har ju tatt bort fb (igen) men om jag var bjuden så kan jag nog inte, eller ja, vi firar ju jul i dagarna tre här, så att vara bakis och trevlig är inte min grej. haha... Tror inte P tycker det är kul att jag drar iväg själv heller.

Hoppas det blir massa folk iaf :-D

kramen

2011-11-29 @ 08:53:24
URL: http://paraflaxdrinken.blogg.se/
Postat av: Emelie

vad jobbigt :(

2011-11-29 @ 09:15:36
URL: http://emellay.blogg.se/
Postat av: thile

Han kan sitte på glattcelle, til han råtner!!!! Fy og fy!!!!!!



Så energikrevende for deg, med lite søvn.



Styrkeklem.

2011-11-29 @ 22:16:04
Postat av: thile

Så vakker jule-header, vennen:):):)

2011-11-29 @ 22:17:05
Postat av: thinki.se

Härlig rubrik, men inte kul alls att du har så störd sömn av småbarn och stress. Tankar till dig.

2011-12-02 @ 20:21:08
URL: http://www.thinki.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback