Sjukstuga

Ja här är vi förkylda 3 av 6. Ninni är hemma från skolan för andra dagen nu med ont i halsen, ont i huvudet, och illamående. Jag är hemma andra dagen med ungefär samma symptom. Fast jag känner mig mer förkyld i kroppen, orkeslös, huvudvärk, trött som jag vet inte vad och så fryser jag så kläderna jag ont på kroppen tom. Molly är jättesnorig men pigg för övrigt och är på dagis.

Inga jätteallvarliga saker dock så man ska väl inte klaga. Fast jag vill va helt pigg så jag orkar gå iväg till vfun nu. Imorron eller torsdag går jag iallafall!

På lördag sen är det dags för Ullared tillsammans med Linda och Tommy! Vi har gjort detta som tradition att åka iväg och det är så jädra roligt=) Bor i stuga över natten också och då brukar vi spela spel och ta nån cider. Mysigt som bara den=) Ungarna ska va hos farmor och mormor. Tack som fan att de ställer upp som de gör. Det är hockeymatch och genrep och en jädra massa grejer till helgen. Så typiskt när man ska bort men Ullared är bestämt sen långt innan vi visste detta. Men har man underbara föräldrar så har man <3

Förresten är det INGEN som sett "Egoboost a la´Nikki" ? INTE en enda har kommenterat..hon här sitter man och sliter med att lägga in kort. SKÄRPNING!!!! Ni önskar ju mer kort och när jag lägger in så skriver ni inget..dåligt hörrni! ;-)

Hon har förresten somnat nu, brukar sova några timmar på morronen. Vore jag piggelin skulle jag ha tvättat och diskat o städat nu, men jag ska faktiskt passa på att vila lite så får jag göra det där sen när hon vaknat!

Nu ska jag kika in på forumet viktop.se och se om jag fått några svar där=)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anette

Krya på ER....

Tack för kommentarerna.



Självklart är Nikki bara bäst hon ser så busig ut på korten...



Kramis

2011-11-15 @ 09:42:53
URL: http://kryssningsfartyg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Krya på dere nu <3<3<3

2011-11-15 @ 10:06:09
Postat av: D A H L È N

Roligt att höra :) du är välkommen :)

2011-11-15 @ 10:38:17
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/
Postat av: Marie

Taaack <3



Hualigen, ni får krya på er, men vad roooligt att åka till Ullared =D

kraar

2011-11-15 @ 13:54:27
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: susanne

hoppas ni kryar på er snart.

2011-11-16 @ 06:27:50
URL: http://mittvitahemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback