Redovisning som gick bra=)

Idag har vi haft redovisningar från kl 9-13 UTAN rast..kan ju bara meddela att mitt huvud sprängs just nu. Man kan ju inte sitta och säcka ihop o inte lyssna på de som gör din redovisning heller eftersom vi faktiskt ska lämna respons på det sen. Det gick dock bra. Först körde de som ville i helklass och sen vi som inte kände oss riktigt bekväma med det i mindre grupp.
Jag måste säga att jag är mäkta imponerad av alla som vågade ställa sig framför klassen trots att det var oerhört jobbigt för dom. Många som jag lite extra imponerad av. Heder åt dom!
Jag är impad även av oss som gjorde det i mindre grupp. Vi öppnade oss mycket och det blev en härlig diskussion efter varje redovisning.

Min redovisning utgick jag ifrån egna erfarenheter som ledare och vad som kan va bra och mindre bra. Jag tog upp mycket hur självkänsla och självförtroende har en stor plats i hur du är som ledare. Har du inget av dessa två så är du antagligen inte så jättebra i ditt ledarskap heller. Jag vet...jag har själv varit på båda sidorna. Jag jobbar just nu på att bygga upp mitt självförtroende och min självkänsla!

Jag är faktiskt stolt och nöjd över mitt framträdande idag. Jag var lugn och sansad när jag pratade och jag fick med det mesta jag ville få med. Kunde ha fått med lite mer men ja i det stora hela är jag jättenöjd. Fick även väldigt bra respons över hur jag framförde det och mitt innehåll. Det stärkte mig ytterligare en bit <3

Nu har jag jävligt ont i huvudet som sagt så jag ska avrunda här och åka och hämta barnen...va bara in för att dricka lite pepsi och gå på toa egentligen!

Ha det gott, återkommer sen=)

Kommentarer
Postat av: susanne

Vad duktig du är på redovisa. klart du ska vara glad att du har gjort det.



Du får ha en trevlig helg.

2011-11-04 @ 14:55:00
URL: http://mittvitahemi.blogg.se/
Postat av: thile

Jeg er mektig stolt av deg, jeg med <3<3<3



Varm klem

2011-11-04 @ 14:56:03
Postat av: Helén

Åhh så glad o stolt jag blir över dig gumman!

DUKTIGA MITHA! <3



Kram

2011-11-04 @ 14:57:47
URL: http://heponimake.blogg.se/
Postat av: thinki.se

Duktig du är. Skönt att det är över nu. Stor kraam.

2011-11-04 @ 17:52:02
URL: http://www.thinki.se/wp
Postat av: Lisa

Skönt att du känner dig nöjd! :)

2011-11-04 @ 18:08:42
Postat av: Marie

Ohh jätteskoj att redovisningen gick bra =D

2011-11-04 @ 23:56:23
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Annika Sundell

Vad kul att redovisningen gick bra



Kram

2011-11-05 @ 19:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback