Modell för en dag

Lördag morron och klockan ringer 06.00....just nu hatar jag det där jävla ljudet av alarmet som ringer. Jag kan gå upp klockan 6 men INTE en lördag...Nikki vaknade ju med såklart så ja här sitter vi nu och jag hoppas hon somnar snart igen! Dock har Molly också vaknat nu men henne la jag framför Anki och Pytte en stund iaf.

Nåväl är väl lika bra jag vaknar till för i eftermiddad drag jag och en kompis iväg på "Modell för en dag". Ska bli skitroligt att göra nåt tillsammans faktiskt=) Har hört lite olika angående dessa dagar. Både ris och ros så vi får se. Jag går dit med "blankt papper" och bildar mig en egen uppfattning utifrån hur dagen blir=) Hoppas dock på rejält läcker sminkning och några snygga kort iaf. Har svårt att va tillfreds med min kropp nu när jag är så överviktig men jag får försöka se det fina i bilderna ändå! Kommer inte köpa jättemånga kort dock för de är rätt dyra men några får jag väl köpa iaf OM de är fina vill säga!
Suttit och kollat deras hemsida och deras portfolio är snygg iaf och många läckra foton.
Ni får se ikväll eller imorron hur det blev=)))

Nej nu kurrar magen och jag får försöka få i mig lite frukost...lillskiten börjar gnälla här så hon ska nog snart sova..när hon ulkat ur sig hela flaskan hon drack förut...guuuuuud vilken unge till o spy... Hela tiden också!!!!

Kommentarer
Postat av: Helén

sv; @ Mitha - Taaaack för kramen goa du! <3

Modell för en dag? WOW vad kul! Det skulle jag med vilja testa men hört att det är dyrt. Gratis fotografering men sen bilderna kostar?

Du får berätta sen o VISA bilderna! nyfiken Kommer bli råsnyggt!



Kram



( haha svarat redan på det du skrivit men jag skrev svaret inne hos mig förs o koppade det bara så du får "orginaler" ;) )

2011-11-05 @ 08:18:57
URL: http://heponimake.blogg.se/
Postat av: thinki.se

Jobbigt att hon kräks så mycket. Men hon behåller juh det hon behöver.



Lycka till i dag Mitha <3

2011-11-05 @ 09:41:57
URL: http://www.thinki.se/wp
Postat av: Camilla

Det ska bli jättekul !

2011-11-05 @ 09:47:48
Postat av: Linda

Hoppas du blir nöjd med dina bilder! Ha en bra lördag i Karlstad =) Kram

2011-11-05 @ 10:26:53
URL: http://vardagsglimtarna.blogspot.com/
Postat av: thile

Men hva, du er jo snygg jo, en flott tjej! Nei, ingen protester nu!

Ha en toppen dag, dagen er din! Den fortjener du <3



Klem

2011-11-05 @ 10:38:24
Postat av: Anette

Ha en fin lördag - fotona brukar bli fina men det är hiskeligt dyrt men men. Ofta brukar man ha svårt att välja ut - de är ju så bra.

Men ni fick ju fina rockiga foton på hela familjen för ett tag sen.

De kommer bli vackra i vilket fall som helst. Lycka till.

Kramis

2011-11-05 @ 10:52:43
Postat av: Annika Sundell

Vad kul väntar med spänning på att få se bilderna



Kram

2011-11-05 @ 19:17:18
Postat av: Lillebølla

Så spennende:) Håper du har hatt en fin-fin lørdag!

2011-11-05 @ 19:35:14
URL: http://blog.christine.cc
Postat av: Hanna

Jättekul, fick också ett sånt erbjudande, men jag kunde inte den dagen de skulle vara här och fota. Är fortfarande bitter över det!

2011-11-13 @ 10:43:41
URL: http://minbarbieheterolle.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback