Mia Törnblom

Igår kom ena paketet med jultidningar. Jag har såklart beställt lite böcker av barnen och en av dem blev denna av Mia Törnblom. Har läst hennes första bok om Självkänsla så denna bok var given! Ska bli intressant att läa den!

Kanske jag börjar redan ikväll för jag mår inge bra idag och ska kura ner mig under en filt ikväll när vi varit och firat pappa sen! Får se hur morrondagen blir..mår jag som jag gör nu blir jag hemma. Fryser, ont i huvudet, tät i näsan och allmänt trött i hela kroppen=(


Kommentarer
Postat av: Annika Sundell

Du får krya på dig



Kram

2011-11-13 @ 21:58:27
Postat av: Helén

Alla säger att hennes böcker är så bra - men jag har aldrig kommit till ksott o läst dem - kanske borde göra det?



Krya på dig gumman!



Kram

2011-11-14 @ 09:33:09
URL: http://heponimake.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men ååååh, hennes första bok skulle ju jag läsa i våras! Men hittade den inte, och sen glömde jag bort det. Vill verkligen läsa den, men har inte fått tag på den. :( Om du har den får du gärna låna ut den till mig! :)

2011-11-17 @ 18:48:06
URL: http://minbarbieheterolle.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback