Jag är inte mer än människa

Jag är inte mer än människa jag heller! Jag blir arg och jag blir glad och jag blir ledsen. Idag har det vart en låååång dag med tjafs på fb pga missförstånd, ungar som har gjort hyss o en trött mamma (dvs jag)

Fick som sagt var meddelande på fb Liza här under..hon hade läst bloggen och respekterade det jag skrivit. Visst jag kallade henne bitch och det ber jag om ursäkt för..dock betyder det väl som alla vet BabeInTotalControlofHerself...;-)

Nej men seriöst så känns det skönt och moget gjort av henne och oerhört bra att vi har pratat ut om det som hände! Tack Liza!


Kommentarer
Postat av: Elouviza Cengiz

Tack, Carmitha.

Det var verkligen skönt att få skriva till varandra och reda ut en massa ordstrul.



Jag tycker det var lite coolt att bli kallad "Bitch"...smällar man får ta.



Bye!

2011-11-12 @ 20:49:34
Postat av: Elouviza Cengiz

Glömde ju det viktigaste: härlig blogg och innehåll! Mkt smått och gott.../Liza

2011-11-12 @ 20:53:11
Postat av: nnika

Vad skönt att ni fick rett ut allt. :-)

Hoppas ni får en fin dag idag.

Många kramar @-}--

2011-11-13 @ 08:44:17
URL: http://www.nnika.se
Postat av: susanne

vad bra att ni fick reda ut missförstånd de är lätt hänt..

2011-11-13 @ 09:01:16
URL: http://mittvitahemi.blogg.se/
Postat av: Kaosmorsans Vardag

Liza: Tack snälla du och du...bitch är ju coolt...;-)



Nnika: ja Liza visade på en mognad och förstod varför jag skrev som jag gjorde och respekterade det. Istället för att flyga i taket tog hon kontakt med mig och vi pratade ut. Tyder på mognad till 100% det!

Att man kan missförstå varann på nätet är ju känt sen länge men istället för att bli tjurig så valde hon att diskutera med mig om det som hänt och vi förstod sen varandra bättre=)

2011-11-13 @ 09:02:08
Postat av: thile

˙·٠•●♥ Ha en underbar dag! - Kram ♥●•٠·

2011-11-13 @ 11:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback