Helgen som gått och stressymptom?

Igår lördag bakade jag som sagt var lussekatter för allra första gången. De blev asfula (ja alla utom de TinTin gjorde för de blev jättefina) men jädrar så goda de blev! Frossade i mig en hel hög med en gång*S* På eftermiddagen sen gjorde jag och Molly pepparkakor i form av Tiger, Nalle Puh, Nasse, döskallar, hjärtan mm mm. Också jättegoda=)
Sanny betsade bordet och vi målade benen....blev riktigt jädra snyggt faktiskt=) Valde svartbrun lackbets=)

Lite bilder då=)

Bordet klart=) (ja nästan vi har målat benen en gång till nu)


Molly i bakartagen=) Lycklig som få*S*


Fina goda pepparkakor=)


Trevlig advent med er=)) <3



Igår hände nåt läskigt när jag var ute och körde bil på förmiddagen! Har haft som hjärtklappning till och från ett tag....ganska så kraftigt vissa gånger. Men igår när jag körde bil så blev det värre. Kände hjärtklappningen samtidigt som jag blev skityr i huvudet och allt liksom bara stannade till. Fick som en klump i halsen. Det gav sig tack och lov efter några sekunder men jag hann bli väldigt rädd och fick bromsa för att inte köra av vägen. Kan det ha vart början till en panikattack? Kände lite igen symptomen från den gången när jag gick det för 2 år sen på min födelsedag. Nu hann det dock gå tillbaka innan det blev nåt värre av det men kroppen kanske säger ifrån nu? Jag är väldigt stressad hela hela tiden, både yttre och inre stress. Jag har massa saker som ligger och måste bli gjorda och jag hinner inte....det är jättejobbigt och yttrar sig med att jag är irriterad konstant, sover dåligt, äter fel osv....och nu detta med hjärtklappningen också.
Jag har 2 veckor kvar på min vfu och förhoppningen är ju att jag ska klara av de 10 dagarna som är kvar..men ärligt så vet jag inte än..vi får se, jag får ta en dag i taget nu!
Ångrar mig så ibland att jag gav mig in på att plugga redan...men nu är snart en termin gjord och jag klarade det. Jag är fan ganska nöjd över mig själv ändå....4 barn varav en liten en och plugg på heltid är faktiskt inte så jädra lätt....men jag..JAG klarar det!! *klappar mig själv på axeln* =)))

Ja det var lite om helgen.....nu ska vi fortsätta måla!

Puss

PS tar mig en webrunda sen när vi är klara här hemma, hoppas inte ni glömmer bort mig för att jag varit lite off just nu..jag är snart tillbaka <3

Kommentarer
Postat av: LisaH

usch! Lät hemskt det du bekrev om hjärtklappningen osv. kram

2011-11-27 @ 16:09:47
Postat av: thile

Flink du har vært, vennen.

Klart du fikser det ;)

Så kan du puste ut når 2 uker er over.

Heia deg!



Styrkeklem.

2011-11-27 @ 16:23:22
Postat av: susanne

vad läskigt det lät med det men de är nog en varning att du ska ta det lugnt om det går. Du har varit jätteduktig och pluggat med en liten . hoppas kvällen blir bra kramen

2011-11-27 @ 17:27:51
URL: http://mittvitahemi.blogg.se/
Postat av: Hanna

KLART jag inte glömmer dig! <3

2011-11-27 @ 18:00:03
URL: http://minbarbieheterolle.blogspot.com
Postat av: susanne

vad fint bordet blev. duktiga ni är

2011-11-27 @ 18:15:40
URL: http://mittvitahemi.blogg.se/
Postat av: nnika

Låter mycket otäckt det där! :-( Hoppas du slipper det igen.

massa kramar!

2011-11-27 @ 19:07:07
URL: http://www.nnika.se
Postat av: Annika Sundell

Vad fin bordet vart hoppas du inte åker på samma sak igen du får ta det lite lugnt



Kram

2011-11-27 @ 20:38:29
Postat av: Petra

Det var det m all säkerhet! Haft det samma. Obehagligt like hell!!!!

Återkommer igen när jag har mer tid!!!

Styrkekramar!!!

2011-11-27 @ 22:29:19
Postat av: thinki.se

Vad ni håller på! Och bakar me'! BEUNDRAR dig min kära vän! <3

2011-12-02 @ 20:25:22
URL: http://www.thinki.se/wp
Postat av: thinki.se

Ruggigt med hjärtklappningen!

Men ni kör juh järnet med bakning och målning OXÅ. Vad duktiga ni är!



Kraam.

2011-12-02 @ 20:26:50
URL: http://www.thinki.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback