Gravid trots steril?

Kan man verkligen bli det...hur stor är risken? Alltså jag känner mig gravid. Har sån sjuuuuuk mensvärk så jag har aldrig känt värre tror jag (förutom de ggr jag varit gravid då). Jag har aldrig mensvärk annars men nu har jag haft det sen innan ägglossning och idag har det vart olidligt jobbigt....
Men jag har ju kapat de där grejerna där inne så jag ska ju inte kunna bli det..tror det är 99% säkerhet med en sterilisering, men med min jälva otur har väl Sannys förbannade fiskar hittat mina ägg IGEN..då jävlar!!! då dränker jag mig!

Bara så ni vet...;-)

(och nej jag ska inte dränka mig OM jag är gravid, tror inte jag är det heller, hoppas inte iaf och är jag det så blir det jobbigt..mycket jobbigt....för fler barn vill jag inte ha! )

Kommentarer
Postat av: susanne

De låter jobbigt. hoppas du inte är gravid då du är steril.. De går ju ringa mvc och prata lite med.

kramen

2011-11-04 @ 14:54:24
URL: http://mittvitahemi.blogg.se/
Postat av: Helén

Åhhh - vad jobbigt att ens behöva tänka tanken! Men det är som med hormonspiralen - man KAN bli gravid - men är till 99% säkerhet....



Tror inte att du är gravid gumman. Kanske dina tarmar samt att det släpper lite av nervositet för idag med redovisningen samt MENSVÄRK - allt i ett endaste koncept?



Men jag hoppas att du INTE är det då du inte vill ha flera barn! Håller tummarna!



PUSS

2011-11-04 @ 15:00:07
URL: http://heponimake.blogg.se/
Postat av: thinki.se

Jobbigt med mycket smärtor i underlivet. Det har jag sedan ett halvår tebax oxå. Det kan vara cystor som spricker me'. Men det kommer gå över, fast det kan ta tid.

Kraam.

2011-11-04 @ 17:51:14
URL: http://www.thinki.se/wp
Postat av: Annika Sundell

Oj vad jobbigt hoppas det bara är falskt tecken eftersom du inte vill ha fler barn



Kram

2011-11-05 @ 19:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback