Frostigt

Idag var det kallt igen. Önskar så att snön kunde komma snart...men än så länge får vi nöja oss med frostiga mornar! Väldigt fint väder idag och kallt. Perfekt för långpromenad MEN jag ligger hemma och inte är kry. Förkyld utan nåt snor?! Funkar det? Ja jag mår iaf precis som jag skulle va dyngförkyld, hövvevärk, fryser och har ont i kroppen men snoret är inte så värst mkt. Jaja jag piggar allt på mig snart!

Det är inte mycket med blommorna nu inte...


Solen värmer skönt än iallafall


Ska kura ner mej en stund i soffan nu! Nikki har somnat och Ninni är hos mormor. Hon är hemma och sjuk också idag....samma som mig...igår låg vi och frös om vartannat brrrr

Btw så ska jag förklara mitt inlägg lite mer ingående när jag orkar....känner att jag är så arg över hur människor beter sig. Speciellt när det drabbar andra. Men just nu orkar jag inte lägga energi på mer än att sova...

gonatt =)

Kommentarer
Postat av: Annika Sundell

Ni får krya på er här har det också blivit kallt om kvällarna



Kram

2011-11-14 @ 12:14:18
Postat av: Linda aka Javamorsan

Nu börjar det faktiskt lukta vinter om kvällarna. Kallt till tusen är det också! Snart kommer nog snön och intar vårt avlånga land igen. På gott och ont :)

Hoppas du känner dig bättre snart Kram

2011-11-15 @ 08:55:24
URL: http://baralinda.se/wordpress
Postat av: Hanna

Usch, jobbigt! :( Låter som de symptomen jag hade när jag hade influensa för ett par år sen. :/ Det var i princip samma som för en förkylning, men utan snuvan...

2011-11-17 @ 18:51:34
URL: http://minbarbieheterolle.blogspot.com/
Postat av: thinki.se

Vackra frostbilder.

Inte varit frost sen då,

men nu har vi minus här igen...

2011-12-02 @ 20:48:36
URL: http://www.thinki.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback