Drar mig undan

Tänk va konstig jag är...när jag "träffar" en ny människa på nätet som jag känner att jag tycker jättemkt om och vi får jättebra kontakt...allt är toppen och jag är glad för den nya bekanskapen. Nätet är ganska litet när man har en blogg..man får många gemensamma vänner. Men varför drar jag mig alltid undan och känner mig i underläge när den jag träffade först träffar fler vänner? Jag är inte avundsjuk på något vis men känner mig i underläge...har väl antagligen med mitt dåliga självförtroende att göra. Vet ju att jag inte hinner springa runt i bloggar så mkt heller...hinner inte visa att jag finns där osv..så det kanske är så att jag skäms och har dåligt samvete..

Jobbigt är det iaf!

<3

Kommentarer
Postat av: thile

God du, vennen <3.

Det er så merkelig det du har problemer med:/

Akkurat som vi er i underlege, som du skriver.



Men vi vet du finns her, ta det i ditt eget tempo.

Du skal ikke ha dårlig samvittighet <3

Ha en mysig advntstid imorgen tidlig :))

2011-11-30 @ 21:52:04
Postat av: Helén

Det är nog som du säger Mitha - att det är din självkänsla som spökar?

Jag kan oxå reagera men kanske inte så? Eller jag vet att jag tänker ibland "Jaha - hon/han har svarat den personen, jag är inne o kommenterar mer men får inget svar" men så skärper jag till mig o kollar mina egna inlägg/kommentarer o svar...



En del behöver man inte ens svara på o en del är kommentarer som man svarar på - de jag själv anser är "viktiga" (även om alla kommentarer gör mig mkt glad) så svarar jag... EN del direkt om jag anser att det behövs - en del senare - en del aldrig! :)



Sen har jag kommit till en "tjurig sida" o barnslar mig med att om jag inte får svar på mina kommentarer så varför ska jag svara på hennes/hans? Hahahahahahahahaha................... visst är man knäpp raring?



Pözz

2011-12-01 @ 07:22:43
URL: http://www.mondoblog.se/lattemorsan/
Postat av: Helén

SV: Uscha - vet hur jag hade det o visst, jag lider med omgivningen men fy fan vad dåligt man själv mår? Jag dör av den känslan för man VILL INTE vara elak men sen kastar man ur sig precis vad som helst känns det som? :( Uhhh huuu uhh

Femal balans ska jag återgå till för de hjälper, men fan vad dyrt det ska vara! Bara för man är kvinna ska man......... går igång



Kramen.

2011-12-01 @ 07:27:10
URL: http://www.mondoblog.se/lattemorsan/
Postat av: Helen.HUSnrNIO - Vinn härlig julklapp från Vossatassar

Låter jobbigt för dig.

men inte sjutton mste man kommentera hela tiden.

man läser ju det man vill och att kommentera ibland lite då och då är väl ok.

Ibland kan man inte låta bli att kommenera direkt tycker jag och ibland finns de ingen tid till att ens skriva en rad...



ja de blev mest svammel härifrån...

Hur gick det med paketkalendern btw?



Ha en fin trosdag.

Helen.HUSnrNIO

2011-12-01 @ 10:46:35
URL: http://husnrnio.se
Postat av: Marie

Tror att det är lätt att känna så, många känner nog så, man vill känna sig speciell och förstår dig



kraamar

2011-12-01 @ 18:15:25
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: thinki.se

Så har jag oxå känt förut när jag var aktiv på nätet. Var nog då när jag var mammaledig senast.



Kraam till dig.

2011-12-02 @ 20:00:18
URL: http://www.thinki.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback