Defenition of dance

Haft en toppenvecka på VFUn även o jag vart drettrött mestadels. Idag var dock den bästa av alla dagar..varför? Jo för jag fick gå med en av klasserna och kolla på dansföreställningen Defenition of Dance, en resa genom tiderna och vad dansen inneburit från 1600-talet fram tills idag. Alltså det var så oerhört bra att få se dessa proffessionella dansarna visa vad de har för kopiöst bra kunskaper. Jädrar anåda va duktiga dom var! Att man blir en stolt storasyster är ju inte konstigt säger jag ju bara. Det var mellanstadiet som fick äran att se detta. De åker runt i hela Värmland och idag var det alltså Säffles tur. Lärare och elever tyckte det var suveränt!!!!

Tack som fan för att jag fick se detta! Ska även iväg och kolla i Kil den 15 december då de gör ett officiellt framträdande! KOM DIT OM DU KAN!! Du lär INTE bli besviken!!!!

Nu ska jag sätta mig i soffan med Molly och kolla på tvn. Nikki somnade (tror jag) och de andra två är på disco=) Sanny jobbar..som vanligt....

Äntligen helg..imöra ska jag baka lussekatter, pepparkakor och så ska köksbordet och stolarna målas och betsas=)))
Full fart!

Häpp!

PS bilder från dagens föreställning kommer imöra=)

Kommentarer
Postat av: susanne

vad roligt att du fick följa med och kolla dansen. hoppas bordet bli bra och baket du ska göra ha en bra helg kramen

2011-11-25 @ 19:26:55
URL: http://mittvitahemi.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du vet inte om de kommer till Karlskoga, eller nåt närliggande? ;)

2011-11-27 @ 17:53:34
URL: http://minbarbieheterolle.blogspot.com
Postat av: thinki.se

<3

2011-12-02 @ 20:28:43
URL: http://www.thinki.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback