BlogAward




Fick ett bloggaward av myflowergirl. Tusen tack va glad jag blev=)) här kommer mina svar=)

Varför började du blogga:
Oj ja varför började jag blogga. Jag har haft blogg sen många år tillbaka..nästan 10 år tror jag. Har dock bytt adress ett par gånger. Jag började väl blogga för att jag älskar att skriva och dela med mig. Det började på babyfriends.se när jag fick Ninni och där skrev man ju dagbok om barnen...sen kom jag på att jag hellre delade med mig mer om mig själv än om barnen (de kan ju liksom inte säga ifrån och då kändes det rätt att skriva om mig själv istället. Dock får ju barnen hänga med här också men inte alls på samma sätt som det var på babyfriends)

Vilka bloggar följer du: De som finns i min länklista följer jag plus några fler som jag har på bloglovin. Gillar inte de där  utmärkande modebloggarna osv. Det ska va bloggar där man bloggar från hjärtat om sin vardag mer. Sånt fastnar jag för=)

Vilken är din favoritfärg: Gillar alla färger men svart rosa rött silver och vitt är väl de jag gillar mest...Men som sagt det varierar=)

Vilken är din favoritfilm: Finns flera favoritfilmer bland annat, Smala Sussie, Dirty Dancing, Titanic men ja Smala Sussie är nog den jag älskar och kan verkligen se flera ggr på raken..tröttnar verkligen aldrig haha

Vilket land/ länder vill du besöka och varför? USA är ett land jag vill besöka...och England. Varför? hmm ja men det känns som att USA måste man bara få uppleva och England vill jag åka över en weekend och shoppa..just för att det faktiskt inte tar så lång tid och inte är såååå jättelångt bort=)

Länka till den du fått awarden ifrån. Fullborda de 5 meningarna. Skicka till ytterligare några bloggar.

Jag skickar vidare  till Shabbychicme och Nnika

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, jag hatar Titanic, kan inte se den alls, för den är så hemskt! Fast jo, jag gillar den, men jag förbjuder mig själv att se den, för ja, jag klarar inte av såna läskiga filmer helt enkelt! Äsch, svårt att förklara men, en film jag tycker är bra, men jag kan inte titta på den...

2011-11-23 @ 17:45:41
URL: http://minbarbieheterolle.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Åh vad roligt!

Jag ska sätta igång med att svara på dom frågorna när barna har somnat! :)

2011-11-23 @ 18:56:28
URL: http://shabbychicme.blogg.se/
Postat av: Nnika

Åååh, tack så jättemycket för awarden! :-)

Massa kramar!

2011-11-25 @ 06:59:05
URL: http://www.nnika.se
Postat av: Marie

Ohh roligt att läsa dina svar och fint juligt du gjort om här

2011-11-26 @ 22:07:10
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Marie

Ohh roligt att läsa dina svar och fint juligt du gjort om här

2011-11-26 @ 22:07:15
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback