Advent 2011

Bara några dagar kvar till 1a advent. Så himla mysigt att man äntligen kan börja ställa fram stakar och stjärnor. Eftersom snön vägrar falla ner så tycker jag det är jättemysigt att vi iaf kan tända lite ljus osv nu=) Jag har ställt fram och pyntat liiiite i köket. Inte med massa tomtar, har ställt fram 2 tomtar som är lite diskreta men annars är det stjärna jag ställt fram och en adventsljusstake jag köpte i Ullared. Så jädra fin är den!

Eller? Jag fullkomligt älskar den. Den är i vitt trä och sådär sliten shabby chic!! Levande ljus också!!!



I det andra fönstret ser det ut så här=) Myyyyyysigt=) och så har jag ett tredje med men det ser nästan likadant ut så det orkar jag inte fota*S*


Nu ska jag ge Nikki mat..får återkomma sen....lite snävt med datatid nu när jag praktiserar heltid och sen är själv med barnen! Hoppas ni förstår?

<3

Kommentarer
Postat av: susanne

vad mysigt ljusstake du har köpt. så fint i fönstret.. ser jättemysigt ut

2011-11-23 @ 17:24:27
URL: http://mittvitahemi.blogg.se/
Postat av: thile

Så fint du har pyntet :))

2011-11-23 @ 19:13:12
Postat av: Helén

Gud så fint du har gjort det hemma! <3

Sv: Klart jag förstår... Jag bloggar ju inte ens speciellt mkt längre, men får nog ett litet sug då o då. Håller kolla på dig iaf, inte alltid jag hinner kommentera heller - läser ofta från phonen o därifrån kommenterar jag inte!



Puss på dig gumman!

2011-11-24 @ 08:13:33
URL: http://heponimake.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jättesnygg ljusstake alltså,verkligen! :D Lööööööööööööv it! Älskar stjärnan med, jag har en likadan i mitt kök (kokvrå), fast en som hänger. Eller hade menar jag. Fick köpa en ny stjärna dit i år, för den gamla gick sönder. Och den nya jag köpt är inte likadan. Inte ens samma storlek, den är aningens mindre. Men dock SÅ SNYGG! :)

2011-11-27 @ 17:50:25
URL: http://minbarbieheterolle.blogspot.com
Postat av: thinki.se

Härlig adventspynt ni har <3

2011-12-02 @ 20:35:49
URL: http://www.thinki.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback