1a advent

1 advent idag...11grader varmt och regn. Tillåt mig svära lite...FY FÖR HELVETE!!! Ja men allvarligt ni som tycker det är såååå skönt att inte det är nån snö och plusgrader. Är det verkligen bättre med detta jävla rusk än snö och några minusgrader och sol? Jag längtar iaf ihjäl mej efter snön nu så det blir lite ljusare och man känner att dagen är längre än några fjuttiga timmar mitt på dan. Klockan är nu 15.42 när jag skriver detta och det är nästan mörkt ute..helt galet...hade snön vart här hade det åtminstone varit lite ljusare ju.

Julskyltning idag men jag har inte tänkt mig iväg något. Det blåser storm nästan och jag har för mycket att göra hemma. Vi har målat om köksbordet och betsat bordsskivan. Kökssoffan håller på att få sig en förändring nu också=) Tror det blir toppenbra när det är klart=))
Jag ska sätta mig och betala räkningar nu, mindre roligt dock och man inser att man återigen är fattig som en kyrkråtta. Men men skiten måste ju betalas likförbannat så det är väl bäst att sätta fart!

Ska skriva ett mer seriöst inlägg också när jag hinner..känner att tiden rinner ifrån mig....och kroppen säger ifrån nu..kanske dags att vakna??

Novemberskor??


Kommentarer
Postat av: Hanna

Håller med dig! Det är fan förjävligt med det här vädret! Nu får det fasen ta och komma SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!



Höstkläder går dock inte att ha här, för det blåser som attan. Så vinterjacka, mössa, vantar och hela kittet måste på ändå när man ska ut.

2011-11-27 @ 17:56:39
URL: http://minbarbieheterolle.blogspot.com
Postat av: thinki.se

Snygga skor. De kan du sälja. Tips =)

2011-12-02 @ 20:27:34
URL: http://www.thinki.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback