1 december

Ja inte idag men imöra är det 1 december.  Jag längtar tills klockan är 7 te möran och vi får sätta oss tillsammans i soffan för att se årets första avsnitt av Julkalendern. Har såklart köpt kalendern åt barnen också!
Jag har även fått en kalender av svärmor att fylla med paket åt barnen, så det har jag ägnat mig åt idag=))) Tror de kommer bli glada över varje lucka de får öppna fram tills jul!

Har ni någon kalender åt era barn och vad fyller ni dom med?



Ninni fick en kamera för att hon sålt jultidningar....hon tog detta kort på Nikki, tyckte det var såååå ljuvligt=)))


Dags att slänga i sig mat, invänta Ninni och sen åka till Åmål på genrep inför helgens dansföreställningar!

Tänker lite extra mycket på min syster yster idag <3

Kommentarer
Postat av: susanne

vilken härlig kalender.

2011-11-30 @ 14:59:38
URL: http://mittvitahemi.blogg.se/
Postat av: Annika Sundell

Fin julkalender här ska vi också se första avsnittet av åretsjulkalender i morgonbitti innan barnen ska iväg till skolan och jag gå och sova efter nattarebetet



Kram

2011-11-30 @ 17:31:22
Postat av: Petra

Gud vilken söt bild på Nikki!!!

Kram

2011-11-30 @ 17:33:47
URL: http://pepa77.wordpress.com
Postat av: thile

Hei, lille Nikki, kramis <3

2011-11-30 @ 21:44:50
Postat av: thinki.se

Underbar bild tagit av äldsta på yngsta <3

Du kan juh låna hennes kamera i bland. Så bra.



Vi har 4 choklad kalendrar och 1 Star Wars Lego som de 3 yngsta delar på. De öppnar var sin dag. Går jätte bra. Den kostade 300 spänn, så att de förstår att de måste dela.



Kraam.

2011-12-02 @ 20:08:27
URL: http://www.thinki.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback