Så här funkar jag nu

Ska försöka förklara hur jag fungerar just nu...varför jag mår som jag mår osv.

Jag är som sagt var hemma för att jag känner att bägaren runnit över, stressen har tagit makten över min kropp och kroppen skriker till mig att SLUTA!!!!

Lite tecken på att jag inte mår som jag ska nu då

*huvudvärk konstant
*ont i magen konstant
*irriterad konstant
*inget tålamod för fem öre
*ljudkänslig (blir galen av minsta lilla ljud)
*mår illa
*orkar inte ta tag i något och blir stressad för det
*kan aldrig slappna av utan ser hela tiden alla måsten
*känner mig gråtfärdig hela tiden för att jag inte hinner vad jag måste
*känns totaltkaos i huvudet...
*glömmer möten, tider, saker som ska göras osv
*sover dåligt
*aldrig utvilad fast jag sovit bra på natten
*trött konstant

osv osv osv....så är det!

Har prestationsångest på allt som måste göras hela tiden. Städa, tvätta, diska, få iordning, handla julklappar, fixa luciakläder, danshower, genrep, pengar för jultidningar och newbody, leverans av varor, barn som ska iväg på olika grejer osv...alltså jag blir snart knäpp..det är för mycket och jag orkar inte...bara blitt helt apatisk och får verkligen INGET gjort...

idag kommer det iaf en "ny" diskmaskin....kanske inte bästa märket men den var billig och går den sönder efter ett år så är det ändå värt den där 1000lappen för att slippa stressa över disken på hela bänken iaf!



Nu ska jag ner och slänga i en maskin innan nikki vaknar....puh bara det är jobbigt...att gå ner för trappan och göra detta...säger ganska mkt om att jag är helt slut kanske...

Kommentarer
Postat av: Gizze

Känner igen det....

Hoppas du snart mår bättre

Måndagskram från mig till dig

2011-12-05 @ 12:40:59
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: susanne

Vad jobbigt, hoppas du mår bättre snart. vad kul att ni fick tag i en diskmaskin..

2011-12-05 @ 15:52:13
URL: http://mittvitahemi.blogg.se/
Postat av: Annika Sundell

Hoppas du snart mår bättre



Kram

2011-12-06 @ 07:53:48
Postat av: thinki.se

Tankar och kraamar.

Gött med en fin, ny diskis!

Det är guld med stor familj!

2011-12-08 @ 20:06:18
URL: http://www.thinki.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback