Lista

Den blir lite lång för vi kör i 20 dagar :) Hittade den inne hos LATTEMORSAN

20 dagar kallar vi det. Varje dag svarar jag på en fråga fram till jul. Spännande eller hur ;)

Här är frågorna jag skall svara på:

Dag 1 – Tre saker du inte vet om mig
Dag 2 – Bloggfavoriter
Dag 3 – En låt med många minnen
Dag 4- Så här fixar jag mig inför en vanlig arbetsdag
Dag 5 – En bild från en tid du saknar
Dag 6 – En nytagen bild på dig
Dag 7 – Det här vill jag ha
Dag 8 – Så här är jag som person
Dag 9 – Mitt favoritband/ favoritartister
Dag 10 – Något jag aldrig glömmer
Dag 11 – En bild på mig och en kompis
Dag 12 – En bild som gör mig glad
Dag 13 – Mina intressen
Dag 14 – Mina dåliga ovanor
Dag 15 – En bild på någon jag älskar
Dag 16 – Det här språket vill jag tala flytande
Dag 17- En bild på min handstil
Dag 18 – Bästa tidsfördrivet
Dag 19 – Bästa musikvideon
Dag 20 – Tio saker jag vill göra innan jag dör

 

Kommer köra de 7 första direkt så jag hamnar i kapp.....dagarna innan jul lär jag inte hinna med så mkt bloggande och då vill jag ha detta gjort innan=) Så jag följer datumen helt enkelt=)

 

Börjar i nästa inlägg=)


Kommentarer
Postat av: Annika Sundell

Vilken kul grej



Kram

2011-12-08 @ 12:30:47
Postat av: thinki.se

Ska bli kul att se bilderna sen =)

2011-12-08 @ 19:47:14
URL: http://www.thinki.se/wp
Postat av: Hanna

Ååååh, låter jättekul, kanske hoppar på jag med senare! :P

2011-12-11 @ 19:48:29
URL: http://minbarbieheterolle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback