Kaotisk morron

Ja herregud vilken morron, kan väl inte annat än skratta åt det? Egentligen skulle man kunna göra det men jag vet ju att mitt förvirrade JAG beror på min stress och det är liksom inte ens roligt längre när man glömmer saker, när man tar fel på tider osv. Det är FÖR mycket nu!

Började med när TinTin och Ninni cyklat till skolan....jag kollar TinTins skolblad och ser att de har skridskor idag...stressade med att slänga ihop grejerna, fika o sparkade iväg Sanny för att åka till skolan fort innan de hann dra till ishallen. Han drar iväg och jag sätter mig och kollar lappen igen....ja men visst fel dag, det är IMORGON de ska till ishallen...suck. Jaja det gick ju bra ändå och Sanny blev inge sur iaf*S*

Sätter mig sen för att kolla gårdagens post eftersom jag inte hann igår och där var ett mindre trevlig brev också. Men det får jag berätta om i ett eget inlägg för det orkar jag inte nu!

Jag är så tacksam för all stöttning jag får nu med allt som är runt omkring. Det betyder väldigt mkt faktiskt. Jag hoppas väl att allt lugnar sig snart och att jag återgår till en mer sansad och lugn Mitha än vad jag är nu.

Just nu är jag på jakt efter blockljus....ska ha 4 ganska stora vita...tänkte byta i adventsljusstaken nämligen alternativt göra en till. Köpte så fina hjärtan med siffror på idag som jag vill hänga på=)
Kanske åker till Profab sen o kikar om de kanske har där=)

Till helgen är det dansuppvisning IGEN...denna gången är man uppsatt i 2 grupper som föräldrahjälp....är ju lätt...att klyva sig menar jag...vet i fan hur jag ska ordna det,, orkar inte ens tänka på det nu.....

Är det nån som vill se kort från helgens dansuppvisning? Isåfall ska jag lägga in det=)

Ångrar att ja sålt min kamera=((( men jag måste ha in pengarna!

KRAM <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du hittade hjärtan? :)



Jag vill se bilder! :)

2011-12-06 @ 12:53:00
URL: http://shabbychicme.blogg.se/
Postat av: thile

Fine vennen min <3, jeg vil så gjerne se danseuppvisningsbildene:-)



Mange varme oppmuntrigsklemmer fra meg, til deg <3<3

2011-12-06 @ 15:41:11
Postat av: Lisa

Det är klart vi vill se bilder!!

2011-12-06 @ 17:44:31
Postat av: thinki.se

Hoppas du kan köpa en ny kamera snart igen.

Kraam.

2011-12-08 @ 20:14:10
URL: http://www.thinki.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback