Jag suger

Ja jag suger jävligt bra....på det mesta...Det får ni tolka precis hur ni vill!
Just idag suger jag på att inte klara av stressen....har märkt nu när jag varit hemma från vfun och tagit det lugnt att kroppen faktiskt orkar slappna av lite..inte helt såklart för jag är jävligt nära kanten på att brusa upp...Nu idag är det stressigt och har vart sen jag slog upp ögonen och jag är på ett jävla dåligt humör, huvudet värker, magen värker osv...jag fixar det inte...bara att inse att jag måste ha längre tid på mig än några få dagar.....fan också!

Är dansuppvisning idag och imorron. Idag börjar den kl 15 så Ninni ska iväg på genrep här snart. Hon fick åka med en annan tjej och det är jag väldigt tacksam för. dock måste jag iväg o hämta biljetter där vid halv 13, så vi får åka här snart

jävla stress

Kommentarer
Postat av: Helen.HUSnrNIO - Vinn härlig julklapp från Vossatassar

Känner igen mig lite i det du skriver,

Med jämn amellanrum under dagen och natten pockar stressfeelings på så in i bängen.

Det är så jäkla mkt hela tiden och jag längtar nu efter jul och mellandagar då jag förhoppningsvis om vädret tillåter det befinner mig nere i skåne hos mina föräldrar tillsammans med barnen.

Att lämna hus och hem för några dagar är den bästa avkopplingen för mig.



Hoppas din dag blir bra trots jobbiga tanka och känslor!

Helen.HUSnrNIO

2011-12-03 @ 11:50:39
URL: http://husnrnio.se
Postat av: thinki.se

Mycket som händer lilla du. Hoppas det går bra trots allt. Tänker på dig. Varma kraamar.

2011-12-03 @ 14:38:59
URL: http://www.thinki.se/wp
Postat av: Helén

Klart du suger - det gör vi alla ngn gång under åren som går.

Vet du vad vi suger mer på?

Jo - att stanna upp o säga "Nu är det bra - jag måste få lungt i några dagar!!!!!!!"



Vi suger på att ta hand om oss själva! Fyyyy oss kvinnor! ;)



Kram hjärtat!

2011-12-04 @ 08:39:04
URL: http://www.mondoblog.se/lattemorsan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback