Jag är bra

Jag skriver mycket om vad dålig jag är på det mesta, att jag mår dåligt pga stress osv. MEN man måste ju också fokusera på det bra, vilket ibland är svårt, svårt att vara positiv mot sig själv. Men jag vet att jag är bra på mycket och något jag är bra på är detta:

*Bra på att känna empati för andra
*Bra mamma som står upp för mina barn
*Bra fru till min man. Han älskar mig för den jag är <3
*Bra på att ge beröm till andra
*Bra på att inte göra ett skit*S*
*Bra på att pyssla
*Bra på att köra bil
*Bra på att hetsa upp mig i trafiken på sniglar
*Bra på att
*Bra på att sjunga (nja där överdrev jag nog, men jag är iallafall inte tondöv
*Bra på att ha roligt
*Bra på att vara rolig (ibland iallafall och ibland bara för mig själv*S*)
*Bra på att greja hemma (när jag har ork)
*Bra på att ha kontroll och ordning (När jag inte är överstressad som nu då jag glömmer allt och litetill)
*Bra på att börja säga ifrån om jag tycker något är fel, även om det gett vissa konsekvenser, men vet jag ändå att jag har rätt så får det vara värt det!
*Bra på att spendera pengar;-)
*Bra på att inte gå ner i vikt*S*


Jag är säkert bra på en himla massa mer saker. Men nu ska jag vara bra på att faktiskt gå ner i tvättstugan som jag inte hann förut eftersom Nikki vaknade. Jag bäddade rent i sängen då istället....tar allt i min takt, så det går ganska sakta...men jag får iallafall liiiiite gjort..utan att försöka stressa ;-)

<3

Kommentarer
Postat av: Annika Sundell

Många av dina punkter stämmer på mig också =)

visst är vi bra =)



Kram

2011-12-06 @ 07:51:36
Postat av: Lisa

Va bra att vända på allt och se det possitiva! :)

2011-12-06 @ 09:01:00
Postat av: Marie

Bra att man letar ef det possitiva minsann =D

2011-12-06 @ 10:12:18
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: thinki.se

Gillar framförallt "bra på att spendera pengar" YEAY. Me too.

2011-12-08 @ 20:08:56
URL: http://www.thinki.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback