Hemlis



Har nyss kommit hem från min vfu nu där jag pratat med min handledare. Gud vilken underbar människa hon är, hon förstår mig och är väldigt bra att prata med! Berättade om hur jag mådde osv nu och ja efter de 40 min med henne så känns det bra. Alltså jag är inte bättre från stressen men det känns bra att hon förstår och gav mig lite tips! Tack U!

Just nu sitter jag och slänger i mig frukost och sörjer över att jag igår sålde min ÄLSKADE NIKON D40, kanske en skitgrej för er men för MIG var det faktiskt min käraste ägodel! Men jag ska köpa en ny kamera frampå när jag sparat ihop pengar tänkte jag=) Blir nog bra! Var tvungen att ha in pengarna nu för det vart lite tufft denna månaden nämligen!

Igår på facebook lovade jag att spräcka en hemlis här i bloggen....vet inte om jag vågar längre..folk är så jävla snabba på att döma en osv...men jag ska suga lite till på karamellen så får vi se hur jag gör under dagen här!

Helgen då...ja den blir stressig som vanligt....vet inte riktigt hur jag ska få allt att gå ihop och jag orkar inte planera längre..det låser sig...men jag får kolla på det ikväll. Det är dansuppvisning, genrep, hockeycup o fan o hans moster....well well kanske jag får det att gå ihop.!

Bloggrunda ska jag ta med..snart....sorry om jag är så dålig på att besöka...igår var jag inte in på en enda blogg tror jag..orkar liksom inte...blääääääk jag vill vakna NU och vara PIGG!!!!


Kommentarer
Postat av: thile

Pust...forstår du har mye i helgen, vennen. Styrkeklem fra meg..



Så bra med en du kan snakke med, som lytter til deg og forstår. Skjønt med slike gode mennesker <3



Hemlig, kan du ikke skrive den i skyddad innkegg.

Eller venta til du er klar for det.



Klem <3

2011-12-09 @ 09:58:12
Postat av: Helén

Hallååååå......................... jag dör ju snart av nyfikenhet!!!!

Come on girl! Fast jag fattar, folk beter sig som idioter hela tiden men försök att tänka "Mitt liv, ni andra kan fara o flyga!" :)



Ha en underbar helg gumman! <3 <3

2011-12-09 @ 09:58:44
URL: http://www.mondoblog.se/lattemorsan/
Postat av: Petra

Lite nyfiken blir man ju. =)



Får jag läsa dina låsta inlägg oxå?



Hoppas du mår bättre snart o det lugnar ner sig. Är du ledig under julen? Ta en välförtjänt vila! Hoppas S oxå är ledig. Rå om varann. :)

Kram kram

2011-12-09 @ 10:59:39
URL: http://pepa77.wordpress.com
Postat av: Annika Sundell

Vad skönt att det gick bra hos vfu idag och ha en bra helg fast du har full upp och ta det lugnt



Kram

2011-12-09 @ 19:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback