Dag 8 - Så här är jag som person

Ja ni vet väl vid det här laget hur jag är som person, men jag ska såklart skriva lite om det ändå!

Som person är jag:

*Känslig
*Empatisk
*Tål inte orättvisor
*Ettrig när jag är stressad
*Snäll
*Positiv (ja tro det eller ej, fast jag gnäller här i bloggen så är jag en väldigt positiv tjej som ser positivt på det mesta på ett eller annat sätt)
*Älskar hårdrock. Finns inget som kan beröra mig så mycket i musikväg
*Har svårt att inte bry mig om vad andra tycker om mig, tar lätt åt mig alldeles för lätt tyvärr
*Beroende av lypsyl (eller nu använder jag försvarets hudsalva)
*En förbannat bra mamma (dock har jag givetvis sidor som är mindre bra som jag får jobba med, precis som ALLA ANDRA har)

Ja lite om mig...*S*

Kommentarer
Postat av: susanne

Intressesant och veta dessa saker som du skriver om varje dag.

2011-12-09 @ 11:34:52
URL: http://mittvitahemi.blogg.se/
Postat av: Annika Sundell

Jätteroligt se dina svar



Kram

2011-12-09 @ 19:19:45
Postat av: thinki.se

Jag tycker du är jätte härlig! <3

2011-12-10 @ 18:41:56
URL: http://www.thinki.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback