Dag 1 - 3 saker du inte vet om mig

Oj va svårt, men jag ska försöka lista upp 3 saker här som jag inte tidigare berättat om i bloggen. Blir inte det lättaste iom att jag är väldigt öppen här. Men shoot vi gör ett försök=)

1. Jag fick ett sent missfall i vecka 15 för några år sedan. Händelsen var fruktansvärt jobbig och än idag tänker jag ofta på det lilla knytet jag fick se efteråt. SÅ liten så han rymdes i en hand men ändå en liten människa
(detta kanske jag har berättat om i en tidigare blogg dock)

2. Jag är en väldigt känslig person. Jag har nära till gråt men även nära till skratt. Jag är inte långsint för fem öre utan ser helst att man löser saker och ting direkt. Jag är aldrig svår att ta emot och godta en ursäkt.

3. Jag har ett jävla pmshumör, såpass att jag ibland blir rädd för mig själv. Kastar saker, skriker och är rent av galen....så när mina värsta PMSdagar är här så gör man bäst i att hålla sig borta...och det gäller även personer jag inte känner. Jag brukar vanligtvis vara väldigt trevlig mot allt och alla men INTE när jag har pms....(ska söka för detta...säger jag varje månad..men jag måste verkligen göra det)

Det var 3 saker du kanske inte visste om mig, eller så visste du. Vad vet jag*S*

Snart kommer inlägg nr 2!!!


Kommentarer
Postat av: thile

Nr. 1 visste jeg ikke. Ååh så fryktelig, Klem fra meg.

Jeg er også en kjennslig person <3

Nr. 3 - vet jeg ,'o)



Men du er min fine Mitha, forstår du <3<3<3

2011-12-07 @ 10:25:31
Postat av: Annika Sundell

Massor av kramar till dig

2011-12-08 @ 12:29:35
Postat av: thinki.se

Har oxå haft missfall i vecka 15 =( Uscha, det är inte att leka med...



En känslig till här i högen...



Kraam!

2011-12-08 @ 19:46:34
URL: http://www.thinki.se/wp
Postat av: Hanna

Åååh, just det, minns faktiskt att du berättat om det där missfallet tidgare, usch, SÅ hemskt! :(



Hehe, rätt lika du och jag då. :P Känslomänniska som tusan, det är jag med. :P Och pms-humör har jag också, dock är jag mer sån som du de första dagarna under mensen. När jag har pms är jag mer lättstött och känslig, och gråter för minsta lilla.

2011-12-11 @ 19:52:38
URL: http://minbarbieheterolle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback