2 december

Ännu en natt med alldeles för lite sömn. Nikkis tänder där uppe är nog på väg ut för hon sover bedrövligt dåligt...vet inte hur många ggr jag och Sanny vart upp inatt och på riktigt jag orkar inte......det är svårt att beskriva den där tröttheten som finns i min kropp just nu. Det är liksom inte nån vanlig trötthet..jag får INGET gjort heller, inget överhuvudtaget..skulle gjort hjärtan o skickat iväg...inte det har jag hunnit heller fast jag egentligen haft tid över nu när jag vart hemma.....men jag orkar inte...
Får se hur det blir idag! Ska försöka ta igen lite sömn när Nikki sover sen dock...

Har sålt min systemkamera nu också......helt sjukt att jag säljer den som jag älskar så. Men jag måste ha in pengar och då får det bli så! Köper en ny frampå när jag känner att jag har råd med det!

Gud vilket tarvligt inlägg....

återkommer!

Kommentarer
Postat av: Helén

Usch - att få sälja saker som man älskar för att man behöver pengarna är åt helvete - har oxå suttit i den sitsen en gång! :(



Jag sover inte heller bra på nätterna :( Kevins andra framtand i överkäken är på G att spricka upp nu.



Pözz

2011-12-02 @ 08:01:19
URL: http://www.mondoblog.se/lattemorsan/
Postat av: Anette

Oh nej vad tråkigt att du sålt din älskade kamera.

HOppas du får sova en stund på dagen så du laddar batterierna.

Kram

2011-12-02 @ 08:35:23
URL: http://kryssningsfartyg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Trist att behöva sälja kameran :(



Jag har också sovit kasst inatt, lilltjejen vaknade klockan 2 och var jättepigg! Hon somnade om klockan 4 och vaknade igen vid 6...

Hoppas att du får möjlighet att sova lite under dagen.

Kram!

2011-12-02 @ 10:12:23
URL: http://www.dulcisvita.se/blogg
Postat av: thile

Så lei meg for du har måttet selge ditt kamera.

Du behøver ikke tenke på hjertene vennen.

Ta det når du orker.

Skriv en mail til meg om beløpet, så sender jeg pengene <3<3<3

Tycker om deg.



Klem. (Er ikke hjemme før senere idag).

2011-12-02 @ 10:38:11
Postat av: thinki.se

Ååååh vad trist med kameran gumman, men jag vet hur det är när man behöver pengar. Hoppas det vänder frampå här, så du kan skaffa en kamera igen.



Supertufft med vakenätter. Tur ni kan turas lite iaf.



Styrkekraam.

2011-12-02 @ 19:47:39
URL: http://www.thinki.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback