13,14,15...

Dagarna bara rusar iväg i december. Det är ju något nästan varje dag nu fram tills jul....jag älskar tiden före jul när man grejar och donar med allt. Tycker det är synd om de som av nån anledning inte gillar julen och jag hoppas det kommer en dag då de också kan njuta precis som jag och många andra med mig.

På söndag fyller Molly 5 år...herregud stora tjejen nu. Nästa höst börjar hon förskolan och jag har verkligen svårt att få in detta i skallen. Men det är nog för att hon fyller så sent som det känns konstigt tror jag. Hon kommer ju bara vara 5 år när hon börjar och knappt hunnit fylla 6 innan första terminen är slut*S* Tvivlar dock inte på att hon inte kommer klara det för hon är jätteduktig och inget efter sina övriga kompisar i utvecklingen.
Hon fick ett begagnat nintendo ds häromdagen. Dock var det inte så jättebra som vi trott då bilden vart kass osv. Funkar ju o spela men det håller nog inte så jättelänge till så vi får köpa lite fler grejer till henne. Dock blev hon jätteglad ändå och spelar ändå och det är ju bra=) Barnkalas kommer vi ha efter att julen är över och även nyår. Tar det i dagarna i början av Januari tänkte vi=) När allt lugnat sig lite, så mycket stress för folk ändå som det är nu!

Julen kommer vi fira här hemma. Funderar på att haka på morsans förslag om att vi äter var och en för sig hemma och sen möts vi här och äter efterrätt och fikar, kollar på Kalle och väntar på Tomten=) Slipper vi stressa med mat här hemma i vårt trånga kök också=) Tycker det låter alldeles lysande faktiskt, men vi får se vad som händer. Orkar inte tänka så långt i förväg!
Sen juldagen då har jag fyllt 35 år, fyller den 23e december och att fylla 35 är väl iallafall liiiite speciellt. Tycker iallafall jag. Sen vet jag inte om nån annan gör det. Men jag ska ha fest och jag hoppas jag slipper sitta helt ensam iallafall*S*

I mellandagarna får jag väl plugga...har kollat på ITS nu och det är 2 uppgifter som ska in tills i januari och jag fattade inte ett dret av de där....huh! Nån som läst "Identitetsskapande" kursen får väldigt gärna höra av sig till mig...så jag kanske kan få lite klarhet i lite uppgifter.
Jag ska även ta igen lite VFU dagar är det tänkt....ta lite då och då så jag inte faller över kanten. SKönt man har folk runt sig som förstår och hjälper mig när det blir jobbigt <3

Ska se om jag kan lägga in lite foton från gårdagens och dagens luciatåg med. Kan meddela att blir jag inte med systemkamera snart igen så kommer jag gråta blod....usch va jag saknar den!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi äter också själv, och sen möts man upp!

Då slipper man all stress som är runt maten - otroligt skönt! :)

2011-12-13 @ 14:25:23
URL: http://shabbychicme.blogg.se/
Postat av: thile

Forstår du savner ditt kamera :/

Trøstekramis :))

Ja, tenk, hvor fort tiden ruser avsted, vennen!

Bra med VFU !



Vi feirer julen i Sverige <3<3<3<3<3<3

2011-12-13 @ 14:44:02
Postat av: Annika Sundell

Det är mysigt att bara fira familjen också tycker jag



Kram

2011-12-13 @ 19:15:50
Postat av: thinki.se

Ah ni kör ett år innan...Coolt. Elliot får allt vänta 2 år han, men han är jätte redig han me'!

2011-12-16 @ 18:29:19
URL: http://www.thinki.se/wp
Postat av: Hanna

Julen här blir som vanligt, firar hemma hos mamma och pappa. :) Bara vi fem! :) Men sen brukar vi ha lite "lilljulafton" med Emmas pojkvän ett par dagar efter jul, eftersom han firar med sin syster, mamma och mormor i Lindesberg på själva julafton. Mysigt brukar det bli! :)

Ja, jag tycker absolut du kan fira 35! ;) Jag fyller ju 25 (!) i sommar och jag skulle väldigt gärna vilja fira det, men har inte så många vänner här i stan, så jag vet inte hur många som egentligen skulle komma. :( Jättetråkigt, för jag har typ aldrig haft fest själv! :(

Jaja, så är det...

KRAM!

2011-12-23 @ 00:27:53
URL: http://minbarbieheterolle.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback