Plugga

Sitter här och ska försöka plugga. Det är svårt att fokusera med barnen vakna. Ja Nikki sover ju men de andra 3 är vakna och de är ju inte direkt vänner och har öronen på skaft inte...hoppas på att de lägger sig snart så kanske jag kan sätta mig och skriva lite! Är inte så jättemycket som ska göras dock men jag vill ändå göra det ordentligt!
Jag har tankar på att hoppa av skolan men vet vad jag kommer ångra mig..jag är så trött, hela kroppen skriker efter att få vila. Jag är stressad konstant och jag vill ha en sån där härlig och go mammaledighet..istället väljer jag att plugga på heltid redan från när hon var 5-6 månader...vad tänkte jag där liksom? Idiotkärring måste jag säga om mig själv. Gud så dum jag är. Men men jag får bita i det sura äpplet nu och försöka ändå så gott det går. Frånvaro har jag men jag försöker trots allt att åka in de dagar vi ska och absolut att göra alla inlämningar i rätt tid.

Veckan som kommer blir det heltid måndag-fredag. När jag kommer hem drar Sanny och jobbar....och jag får ta hand om hus och hem. Ja visst det är ju så det är MEN jag tycker det är jobbigt nu när Nikki inte är större och när jag och Sanny aldrig ses i stort sett. Något jag valde själv ja absolut men jag trodde nog inte det skulle bli så jobbigt som det är. Men men bara härda ut....

Snart dags för Gustafsson 3 trappor...datorn åker med och jag får försöka plugga under tiden!

Kul att så många varit inne redan och skrivit. Glad jag blir=))) Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Marie

Känner igen det där, jag började plugga och fick till slut lägga av för jag gick in i vägen och vart dålig. Men nu efterhand önskar jag att jag fortsatt för märker att jag får svårare att få jobb, så det är dubbla budskap



Men tycker du är duktig, kämpa på =D

2011-10-30 @ 20:10:56
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tycker du är tuff, kämpa på, jag vet att du kommer klara det, för du är så jäkla grym!

2011-10-30 @ 23:13:06
URL: http://minbarbieheterolle.blogspot.com/
Postat av: Maria

Jag tycker att du är skitduktig som kämpar på. Men sätt inte mer press på dig än nödvändigt. Jag läser ju också nu, och måste tänka mig för att inte sätta för hög ribba åt mig själv. Nu har ju jag lärartid varje dag, så jag är ju i skolan...det underlättar ju lite. You go gumman....du är tuff!!



<3

2011-10-31 @ 07:03:40
URL: http://hecate.se
Postat av: thinki.se

Beundrar dig som kämpar på. Jobbigt nu, men tänk så gött sen när du är klar och har allt detta i bagaget för framtiden.

2011-10-31 @ 17:26:39
URL: http://www.thinki.se/wp
Postat av: Annika Sundell

Du är jätteduktig som kämpar på tycker jag



Kramizar

2011-10-31 @ 19:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback