Lite om allt möjligt=)

Kommit hem från skolan där vi hade redovisningar idag. Jag har dock min på fredag tror jag det var..eller torsdag minns inte riktigt. Blev riktigt inspirerad av de andra i klassen som hade sitt idag. Jätteduktiga hela högen så man blir ju rätt nervös över hur man själv ska framställas och klara av det. Ja ja det blir nog bra det med=)
Imorron ska vi redovisa våra lekar och jag har valt "krabbfotboll". Tack o lov ska jag va den som leder leken hahaha tror jag skulle vah elt slut om jag var med själv *S* Får nog mitt straff genom nån annans lek ändå misstänker jag*S*

Gött nöjd jag är över bytet till denna bloggen, designen är jag grymt nöjd med. Tycker ni som vill ha en snygg välgjord design ska besöka MARIA =)

Och JA jag kommer behålla denna nu, kommer inte byta utan känner mig nöjd faktiskt. Skönt med ombyte, kände jag behövde det och mycket beror på designen faktiskt!

Nu ska jag vika tvätt tänkte jag. Nikki somnade tyvärr här så hon blir nog sen i säng sen..ska passa på att vika lite tvätt här så väcker jag henne sen=)

Vad gör ni andra idag?

Tusen och åter tusen tack för all respons jag fått här inne redan. Galet bra och galet roligt!

Puss i panna <3

Ps köp Tipplers skiva...DRETBRA!!!!!

Kommentarer
Postat av: thinki.se

Inte lätt med dom små liven, men hon behöver väl sova två ggr fortfarande lilla gosisen.



Lycka till med allt som händer med skolan denna veckan.



Jag har haft en hemskt tråkig arbetsdag och en lika trist resa till och från. Inget att nämna ens.



Kraam.

2011-10-31 @ 18:00:03
URL: http://www.thinki.se/wp
Postat av: Cizzi

Lycka till med redovisningen, går säkert super bra!



Idag har jag lämnat in mitt examensarbete, så nu håller jag tummar och tår!

2011-10-31 @ 18:48:22
URL: http://www.lillahagen.blogspot.com
Postat av: Annika Sundell

Lycka till med redovisningen kommer gå jättebra



Kramizar

2011-10-31 @ 19:04:18
Postat av: Katta

Idag har vi gjort så lite som möjligt, tror jag =)



Höstlov har vi och det är välbehövligt kan jag lova!



2011-10-31 @ 19:05:03
URL: http://saerze.bloggplatsen.se/
Postat av: Hanna

Tyckte också det kändes skönt att byta blogg. Särskilt bloggnamnet, var så sjukt trött på det gamla... Är väl bara designen jag aldrig riktigt blir nöjd med, men men. :P

2011-10-31 @ 23:24:44
URL: http://minbarbieheterolle.blogspot.com/
Postat av: Nnika

Det kommer säkert gå jättebra på redovisningen! håller tummarna Vad är krabbfotboll? Tror jag kan gissa mig till det, men du får gärna förklara ändå.. ;-)

Massa kramar!

2011-11-01 @ 07:03:58
URL: http://www.nnika.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback