Tiden rinner iväg....

3e dagen av min VFU (verksamhetsförlagd utbildning) och jag känner att jag verkligen inte hinner något alls. Heltid, 4 barn, hus mm det är verkligen en pärs..hur fan hinner man det? Nej 85% räcker nog för mig sen när det är dags för jobb ;-) Vill ju faktiskt hinna nåt mer än komma hem, duscha o sova...disken står som ett berg på bänken och jag orkar verkligen inte ta tag i det idag..heller. Jag började klockan 6 imorse och slutade halv 3. Men då var det iväg o hämta barn, fixa middag och bada Nikki. Sen drog klockan iväg och nu sitter jag framför tvn och inte gör ett skvatt...

Väntar på att klockan ska bli 20.00 så jag får kolla Bonde söker fru. Sen blir det väl bingen antar jag. Nikki sov som en kratta inatt, och det skyller jag fullmånen på. Hon sover skitkasst de där nätterna..så jag är INGET fan av fullmånen just nu faktiskt. Inatt var hon varken jättemycket så jag fick lägga mig på soffan tillslut eftersom jag skulle upp klockan 5. Inatt är det inte riktigt lika illa om hon har en vakennatt...jag börjar inte förräns 8.30 så jag går upp halv 7 med barnen.

Va länge ska man behöva vänta på svar på en remiss? Nån som vet..har ju gått några veckor nu och jag skulle iaf vilja ha ett svar på att de fått den ju. Sen vet jag ju att det kommer ta tid innan allt är klart..men att bara ha fått se att man är med i systemet lugnar ju lite iaf!

Vad gör ni andra? Ledsen om jag halkar efter med besök hos er dessa veckorna nu men jag ska försöka ta igen lite i helgen!

Har lite hjärtan o askar jag måste göra klart o få iväg också=) Roligt när det är så många beställningar ju=)=)))

Nej adios mina vänner!

<3

Kommentarer
Postat av: Anette

Ring och kolla om de fått remissen - du ska få tid inom 3 månader det är ju vårdgarantin. Hos oss har vi så att har inte vi kallat patienten inom en månad från remissens utfärdande så får vi på fan...

Ring och kolla det hela.



Kramis

2011-11-09 @ 19:46:34
URL: http://http;//kryssningsfartyg.blogg.se
Postat av: thinki.se

Inge kul att vänta på en viktig remiss. Hoppas du får svar snart. Inom 2 månader bör du höra nå't tycker jag.



Jah, det är tufft med heldagar. Jag orkar inte mycket vissa perioder jag heller. Som nu då. Hösten är en svår tid. Puh.

Har passat på att vila massa denna veckan här. Har sovit mer än Elliot. Jätte gott.



Stooor kraam och hoppas kommande natt blir lugnare.

2011-11-09 @ 19:50:09
URL: http://www.thinki.se/wp
Postat av: Sandra - Fotograf & "Fotbollsfru"

Väldigt fin och bra blogg!

Hoppas allt är bra!



Skulle du vara intresserad av att köpa en av mina naturbilder som kan bli en tavla ?

Mer info på bloggen

2011-11-09 @ 22:37:41
URL: http://magiskaminnen.se
Postat av: Helén

Håller tummarna för en tid snart hjärtat!

hOPPAS DU FÅR MÅ BRA SNART - SOM DU FÖRTJÄNAR!

Oj - CL - orkar inte radera o skriva om fniss



Kramiz...

2011-11-10 @ 22:55:48
URL: http://heponimake.blogg.se/
Postat av: Hanna

Just det, tur du påminde mig! Ska skicka iväg ett par beställningar. ;)

2011-11-13 @ 10:47:56
URL: http://minbarbieheterolle.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback