Onsdag

Ja då var det onsdag och snart ännu en vecka till ändå...
Har skickat barnen till skolan MED reflexvästar. Nåde den ungen som retar dom nu o säger dom är töntiga..men då ska dom få se på fan av en mamma som brinner! Reflexväst eller reflexer är ju faktiskt en livsnödvändig grej och INTE TÖNTIGT!!!!

Igår kom jag äckligt nära en olycka av en tjej som blitt påkörd. Åkte förbi och tyckte mig se HLR vilket fick mig iskall......tankarna snurrade hela kvällen sen och jag undrade verkligen hur det gått. Tack och lov så måste jag ha sett fel. De måste ha pumpat upp typ en madrass eller så för att stadga nacken på henne för nu läste jag tidningarna att de befarade hjärnskakning. Och för det gör man ju ingen HLR...Tack och lov att hon överlevde. För det var en rejäl utryckning av polis, brandkår och ambulans. Bara nån timme senare blev ytterligare en flicka påkörd i grannkommunen..lite creepy att det händer så tätt inpå kan jag känna. Gick dock bra med henne också!

Idag då..vad händer då? Jo jag ska försöka börja röja i TinTins gamla rum för det ska slipas, spacklas och tapetseras innan julafton. Det ska även inhandlas möbler...behöver en HEMNES DAGBÄDD om nån har till salu, en vit ska det va!
Sen vid 13 ska jag träffa en go vän och strosa lite stan och prata lite dret*S* Och därefter blir det väl hem och fortsätta röja i rummet. Får göra det medans Nikki sover, för det är massa småsaker där inne som hon kan stoppa i munnen och det vill vi ju INTE att hon gör.

Vad gör ni andra idag? TELL MEEEE=)))

Kommentarer
Postat av: susanne

Jag ska fortsätta städa här hemma sen ska vi plugga lite också.. annars blir de inte så mycket idag. kramen

2011-12-14 @ 08:55:06
URL: http://mittvitahemi.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag ska strosa i stan fram till kl 13 - då jag ska på ett seminarium, Personlig marknadsföring..

2011-12-14 @ 09:22:24
URL: http://shabbychicme.blogg.se/
Postat av: thile

Idag vasker jeg tøy, så har jeg vært hos frisøren, og klipt meg:) Herlig:)

2011-12-14 @ 14:50:44
Postat av: thinki.se

Det är en bra uppfinning. Vi har bara en vuxenstorlek, men vi borde investera till alla.

Onsdag jobbade jag övertid. 12 tim. Inte speciellt roligt alls. Bläh.

2011-12-16 @ 18:26:05
URL: http://www.thinki.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback